Reklám Animáció | TV szpot készítés

TV szpot készítés

Érezted már azt, hogy látsz egy reklámot a tévében (vagy épp a YouTube-on) és azt magadban: “ezt meg kell vennem”? Akkor már biztosan láttad az egyik tévé szpotunkat… :) 


Viccet félretéve, maguk a szpotok általában 20 vagy 30 másodperces animációk. Ezek értelemszerűen sokkal több tervezést, időt és kreativitást igényelnek, mint adott esetben az online grafikák. 


Habár a 20-30 másodperc rendkívül kevésnek tűnhet, mégis bőven elég arra, hogy bemutassuk a terméket/szolgáltatást/gyártási folyamatot és annak előnyeit. De miről is van szó?


Dióhéjban a lényeg

Képzeld el, hogy egy állásinterjún vagy és mindössze fél percet kapsz, hogy elmondd a hr-eseknek, miért téged vegyenek fel. A tv spot esetében hasonló a helyzet. 


Az animáció segítségével fél percünk van, hogy végigmenjünk a komplett AIDA-modellen (Attention (figyelem)-Interest (érdeklődés)-Desire (vágy)-Action (cselekvés)).


Éppen ezért nem csupán a magát az animációt kell rendkívül ütősen elkészíteni, hanem kell egy jó forgatókönyv is, amitől a vásárló azt érzi majd, hogy meg akarja vásárolni a terméket.


A reklám animáció alkalmával természetesen kifejezetten az előnyökre fókuszálunk.


A benefitek, azaz előnyök

Mi az, ami a termékedet kiemeli? Miért jobb a konkurensnél? Milyen problémát old meg? Van akció, amelyet be kell mutatnunk?


Miután megvannak a kellő információk, leülünk és megvalósítjuk a videót - mindvégig szorosan együttműködve a partnerrel, azaz veled.


Ahogyan említettük, ez egy hosszabb, komplexebb folyamat egy sima animációhoz képest, éppen ezért egy-egy projekt általában 1-2 hónapot vesz igénybe.


Packshot

A Packshot részletesen bemutatja a termékedet - olykor akár nüansznyi pontossággal. A lényeg, az úgynevezett "Show, don't tell", azaz "mutasd, ne mondd". Ez voltaklépp egy szövegírási technika, de ebben az esetben nagyon jól összefoglalja azt, ami a Packshot lényege: hogy bemutat. Azonban a vizualitás mellett fontos, hogy szövegesen - akár írott és/vagy hangalámondásos formában - is átadjuk az üzenetet.


És hogy mire gondolunk tulajdonképpen? Nézd meg ízelítőként az alábbi videót: 


Szeretnéd, ha hasonló, minőségi videót készítenénk? Keress minket a kapcsolat fülünkön!