Reklám Animáció | GIF animáció készítés

GIF animáció készítés

A GIF animáció segítségével látványosabbá teheted az online megjelenésedet. Ezek a néhány, jellemzően egy-két másodperces loopolt (végtelenítve lejátszott) videók ugyanis alkalmasak arra, hogy megakadjon rajtuk az ember szeme.


De miért?


Mert az ember vizuális lény és az agyunk sokkal jobban reagál azokra a dolgokra, amelyeket a szemünkkel látunk. És hogy hol veheted ennek hasznát? GIF-et használhatsz többek között... 


...a Facebookon

Történt már veled olyan, hogy unottan görgetted a hírfolyamot, majd egyszer megakadt az ujjad valami jópofa képen/videón? A GIF animáció még nem túlságosan elterjedt, így alkalmas arra, hogy feldobd vele a közösségi médiás megjelenésed és kiemelj néhány akciót vagy épp hirdetést.

...az e-mail marketingben

Habár itthon kevesen alkalmazzák, az angolszász marketingben mégis elterjedt. Az ok pedig egészen prózai, hiszen figyelemfelkeltővé tesz egy-egy e-mailt. Egy GIF-nek természetesen nem kell animált hatásúnak lennie, így egy karácsonyi-, szülinapi üdvözléshez, geghez vagy egy adott termék/szolgáltatás villámgyors “prezentálására” is alkalmas.

…egy hirdetésben vagy landing oldalon

Az animált, vásárlásra ösztönző gombok (például egy landing oldalon) jobban “bizsergetik” az olvasó ujjbegyét, ezáltal kattintásra motiválja őket. Akkor tudsz kitűnni az oldaladdal, ha kilépteted az olvasót a komfortzónájából és valami újat, izgalmasat mutatsz neki.

Sokféle GIFet készítettünk már - többek között az Aldi számára is -, amik kimutathatóan sikeresek voltak. Te tudod már, milyen animációval dobnád fel a marketinged?