Van, amiben videókazettás-visszatekerős technikával hidaltuk át az idő rövidségét; és van köztük olyan is, ami viszonylag hosszú, ráadásul 4K-s, 3D-s animáció.
Jól látod. A fenti összeget mindössze egyetlen animáció hozta a konyhára. De mi volt mögötte a koncepció?
Az infografikus animáció, ha nem is merőben, de azért némileg eltér ettől - bár ugyanolyan látványos.
Képzeld el, hogy van egy olyan online videód, ami a nap 24 órájában reklámozza a termékedet, neked pedig - miután elkészült - nincs semmi dolgod vele.
Érezted már azt, hogy látsz egy reklámot a tévében (vagy épp a YouTube-on) és azt magadban: “ezt meg kell vennem”?
Manapság a legtöbb Facebook-hirdetéshez, kampányhoz, bannerhez, Instagram-poszthoz vagy épp Google Ads Display hirdetéshez is szükséged lehet grafikára.
Ezek a néhány, jellemzően egy-két másodperces loopolt (végtelenítve lejátszott) videók ugyanis alkalmasak arra, hogy megakadjon rajtuk az ember szeme.